czwartek, 28 czerwca 2012

TVP S.A. oddział w Gdańsku













8 komentarzy:

  1. ooo, znowu byłaś gdzieś beze mnie... a to nowość...

    OdpowiedzUsuń
  2. pięć razy jeszcze napisz mi to :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hey,
    zadalas na mojej stronce pytanie odnosnie Cukrowni. Niestety nie mam pojecia jak sprawa wyglada teraz. Btw. widze, ze tez lubisz opuszczone miejsca. Podaj mi maila, to wymienimy sie miejscowkami :) pozdrawiam Tomek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram się tam w niedzielę i może też uda mi się coś wrzucić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a słyszałaś coś o szpitalach na ul. Srebrkini 1?

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się dowiaduję, może wybierzemy się tam razem? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie, chętnie, póki jeszcze jest co oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mordka na drugim zdjęciu daje rade, świetne miejsce.

    OdpowiedzUsuń